Friday, June 1, 2007

Pa sta to rekoh...

Dragan Stojković-Piksi (FK Crvena Zvezda): “Ne znam šta će biti za 10 godina. Možda poludim, pa odem u političare!”
Đani (folk pjevač): “Ja sam vijeran muž, ženu sam prevario samo dva, tri puta!”
Stefan Milenković (violinista): “Radim vježbe za istezanje mišića, a veoma često dubim na glavi!”
Nedeljko Bajić Baja (folk pjevač): “Obožavam žene i uživam u seksu isključivo u njihovom prisustvu!!!”
Irfan Mensur (glumac): "Ukupna osvojena suma je 118 hiljada dinara i 992 dinara"
Miroslav Lazanski (vojni dopisnik): "Možda neko voli daskastu ženu, s kojom može da vodi duge intelektualne razgovore"
Raquel Welch (starleta): "Pozvali su me da dodjem u Chicago zbog toga sto je Chicago jedna od nase 52 drzave!"
Dan Quail (bivsi potpredsjednik USA):"Podrzavam svaku pogresnu izjavu koju sam izdao./ Manji broj glasova je znak da manji broj ljudi izlazi na izbore./Ako ne uspijemo, rizikujemo da izgubimo."
Shakeel O`Neil (kosarkas):"Nas napad je kao Pitagorina teorema: nema odgovora!"/ jednom prilikom novinari su ga pitali da li je vidio Partenon prilikom posjete Grckoj, na sta je on uzvratio: "Ne mogu da se sjetim imena svih klubova u kojima smo bili"
Warren Beatty (glumac) - ovom svojom izjavom je sokirao pripadnice ljepseg pola: "Dobro djelo je kada ruznu djevojku izvedete na rucak."
Winston Churchill (bivsi brit premijer):" Ako prolazite kroz pakao, samo napried./ Istorija ce biti dobra prema meni, jer nameravam da je napisem./ Najveca mana kapitalizma je nepravedna podjela blagostanja; Najveca vrlina socijalizma je podjednaka podjela bijede. "
Gerald Ford (bivsi US predsjednik):" Volim sport. Uvek gledam Detroit Tigerse na radiju./ Stanje je blize sadasnjem nego sto je ikada bilo./ Da je Lincoln ziv, prevrnuo bi se u grobu."

No comments: